Klacht: zeer onaangename medewerkers bij de Gemeente

op 19 september 2017 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Mevrouw wil mij niet door verbinden met de desbetreffende afdeling en ik weet dat zij mij verkeerde informatie geeft, omdat ik de zelfde informatie kreeg van andere collega’s en was niet juist.

De meeste medewerkers hebben geen benul waar zij het over hebben, gillen en hangen zelf op wanneer je laat merken wat je rechten zijn, geven valse namen door. Zij kunnen nog iets leren van hun collega’s in Den Haag. wordt altijd netjes te woord gestaan en ook teruggebeld zoals afgesproken.

Men niet van alles verzint om je af te schepen om zo snel mogelijk het volgende telefoontje te beantwoorden. het lijkt wel alsof zij per telefoongesprek betaald worden, maar een sales dan een service gericht
ook de vriendelijkheid van de mensen. van onze belastingcenten worden zij betaald, maar dat gaat helemaal aan hun voorbij.
ook houdt men geen rekening met wie men aan de andere kant van de lijn heeft?
apathisch tot en met!!!
meer een professionele houding door dossiers en brieven goed door lezen en weten waarover het gaat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadiaj