Klacht: Zeer maar dan ook zeer slechte dienstverlening

op 25 juli 2017 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Een waardeloze onbetrouwbare partij om mee in zee te gaan. Zeer onzorgvuldig wordt er omgesprongen met de aangeleverde stukken. Uiteindelijk zelf rechtstreeks contact gelegd met de hypotheekverstrekker om het e.e.a. te organiseren. Het maken van excuses voor de belabberde geleverde diensten komen niet voor in het woordenboek van deze partij. Omdat van de kant van goedkopehypotheek.nl de afspraken niet na zijn gekomen, wens ik een aangepaste factuur te ontvangen voor de geleverde service. Echter wordt er op klachten via mail en telefoon niet gereageerd. Ik heb al meerdere keren getracht in contact te komen met iemand met bevoegdheid, iedere keerwordt beloofd dat er terug gebeld gaat worden. Tot op heden zonder resultaat. Enkel wordt er agressief contact met u gelegd zodra de factuur betaald dient te worden. Kortom zeer ontevreden over deze partij.

Een opsomming van de voorgevallen gebeurtenissen:

Erg lange reactietijd op e-mails, of überhaupt geen reactie terug met vragen van ons;
Tot drie keer toe moest er een werkgeversverklaring worden aangeleverd door mijn partner en mijzelf;
Stukken werden onterecht afgekeurd (bijvoorbeeld van salarisstroken welke zou te oud zijn, terwijl het hier de meest recente versie betrof;
Meerdere keren wordt er om stukken gevraagd welke al lang waren aangeleverd door ons;
Er is een overlijdensrisico afgesloten via uw organisatie (hier is ook vier maanden premie voor betaald), welke niet geaccepteerd werd door de hypotheekverstrekker;
Meerdere keren werd er gevraagd om een energielabel van de woning aan te leveren. Iets wat onmogelijk kan worden gerealiseerd voor een nog te bouwen woning. Dit is meerdere keren door ons aangegeven;
Door adequaat ingrijpen van mijn partner en mijzelf is er op het laatste moment voorkomen dat het rente aanbod niet verliep bij de hypotheekverstrekker. Iets wat m.i. dient te worden bewaakt door de uw organisatie;
Nadat de hypotheek was goedgekeurd bleek dat alle stukken naar de verkeerde notaris was verzonden;
Daarnaast waren er kleine zaken, welke geen gevolgen hadden, zoals verkeerde aanhef boven e-mail (mevrouw Scholten i.p.v. de correcte achternaam), verkeerde achternaam in de aanvraag tweede overlijdensrisico verzekering en een verkeerd gespeld adres in onderstaande mail. Na alle zaken welke zijn voorgevallen werkt dit niet bepaald mee en wekt dit alles een slordige niet-professionele indruk.
Voor alle bovenstaande zijn geen enkele keer excuses aangeboden door de administratieve medewerker welke ons dossier in behandeling had.

Enkel werd steeds benadrukt dat de verschillende voorvallen niet de schuld waren van de organisatie, maar dat de schuld bij een ander gezocht moest worden.

Contact met de firma en een aangepaste factuur voor de geleverde "service".

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door manassevandevelde