Klacht: Zeer lange levertijd vitrage

op 26 augustus 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juli j.l. Vitrage gekocht. Moet er constant achteraanzitten dat volgende stap wordt gezet. Na inmeten is er onvoldoende vitrage. Nieuwe rol wordt besteld. Navragen over levertijd nieuwe vitrage en weer wordt er gebeld naar hoofdkantoor. Vitrage is binnen en wordt nu naar Roemenië gestuurd om gemaakt te worden. Levering zal nu pas op 26 september a.s. Plaatsvinden.
Klant is zeker geen koning bij Roobol. Je moet het hele proces zelf bewaken en er achteraanzitten.

Gewenste Oplossing:

Als stof nu in atelier voor het maken van vitrage dan moet het mogelijk zijn om uiterlijk in week 36 af te leveren zoals afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Standhart