Klacht: Zeer lang wachten op reparatie en nu nog steeds niets

op 09 mei 2016 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16-11-2015 heb ik mijn accus (2) gebracht ter reparatie van mijn Parrot Bebob drone. Na een aantal keer contact gehad te hebben kreeg ik de volgende smoesjes:
1; Ik heb de reparatie aangevraagd bij Parrot en wacht op een reparatie nummer.
2; Ik wacht nog steeds op de reparatie nummer maar ze reageren niet terug.
3; Ik heb gisteren een mailtje verzonden dus nog even wachten op reactie.
4; Ik heb eergisteren via een tussen leverancier 2 persoonlijke email
adressen gekregen van Parrot en toevallig vanochtend de reparatie nummer gekregen. Ze wilde me ook niet tegemoet komen. Ik begin hier behoorlijk pissig van te worden. Ik voel me echt aan het
lijntje gehouden. Alle schuld ligt bij de fabriek Parrot volgens hun.

Gewenste Oplossing:

Dat ik onderhand mijn accu\'s gerepareerd terug krijg/ nieuwe. Of ik breng de drone terug en wil mijn geld volledig terug.

Alle klachten die gemeld zijn door JoryB