Klacht: Zeer koud binnen

op 14 december 2017 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb al jaren een avondabonnement bij De Veluwse Bron maar het is binnen nog nooit zo kou geweest als dit jaar. Nagenoeg elke avond staat boven de zij-buitendeur volledig open en beneden de schuifdeuren op een kier. De ijskoude wind waait door het hele gebouw heen. Ik hoor elke avond ook andere gasten klagen daarover. Het zwembadwater is veel kouder dan anders en het bubbelbad binnen is ook alles behalve warm.
Het plezier van het bezoek aan De Veluwse Bron is voor mij heel erg veel minder geworden en ik twijfel of ik wel een nieuwe maandkaart ga nemen, als er geen verandering in komt. vele malen heb ik deze klacht aangegeven bij de Kassa maar elke avond is het weer hetzelfde. De deur naar buiten gaat vaak genoeg open als er mensen in en uit lopen en zo komt er voldoende zuurstof binnen.

Als er geen deuren meer open staan waardoor het zeer onbehaaglijk is in het gebouw.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Veluwse Bron

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Veluwse Bron nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antoinette van Lith