Klacht: Zeer klantonvriendelijk

op 17 september 2018 over BP in de categorie Tankstations

Beste lezer,

Ik ben een trouwe en vaste klant van de BP in Alphen aan den rijn N11.
Vanochtend wilde ik gaan tanken en het was net als altijd best druk.
ik stond achter een meneer die niet ging tanken maar koffie ging halen, en hij stond gewoon bij een pomp waar men moet tanken i.p.v. bij de parkeergelegenheid die aanwezig is. Ik vroeg aan meneer of die een klein stukje naar voren kon, zodat ik alvast kon beginnen met tanken.

Deze meneer negeerde mij en liep rustig door. Ik liep naar binnen om hem hierop aan te spreken en op dat moment sprak de medewerker van de Wild bean cafe mij aan. En deze medewerker werd ook boos op mij terwijl de meneer die zijn auto bij de pomp parkeerde juist de gene is die aangesproken moest worden op zijn gedrag tegenover de mesen die wel moeten tanken.

Ik bergreep even niet waarom men juist de vaste trouwe klant zo onvriendelijk behandeld en niks zegt tegen de associale meneer die kalnten ophoudt van het tanken.

Ik heb graag dat de medewerker van de Wild bean cafe zijn excuses aanbied en zulk gedrag niet meer vertoont naar vaste en trouwe klanten van de BP alphen aan den rijn N11, maar juist de mensen aanspreekt die niet parkeren op de daarvoor bedoelde parkeerplaatsen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jose06