Klacht: zeer boos

op 29 januari 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De chauffeur heeft zonder ons medewten transport gecanceld omdat hij niet goed bij ons huis kwam.Heeft maar 1 keer gebeld en is nog niet eens naar ons huis gelopen om te vragen hoe hij het wel anders kon doen. Heb chauaffeur proberen terug te bellen geen reactie meer hier op gekregen. Sorry vindt dit zeer klant onvriendelijk. Zijn zeer kwaad nu moeten we weer hele dag wachten dat jullie komen kan NIET!!!!!!!!!!

Als ze ons vragen hoe kan het wel en niet zomaar zelf beslissen dat het niet kan terwijl wij wel oplossing hadden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 06 februari 2018 om 12:17 geantwoord

Geachte mevrouw Kerckhoffs,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben dit voor u gecontroleerd maar kunnen na navraag alleen concluderen dat de koerier tweemaal bij u langs is geweest maar het niet heeft kunnen vinden. De koerier geeft wel aan dat hij de status van de laatste afspraak verkeerd heeft ingevoerd daar er maximaal twee transportpogingen zijn toegestaan bij deze order en de order anders retour leverancier was gegaan. Desondanks begrijpen we dat het een vervelende situatie is geweest waarvoor excuses!

We hopen dat uw afspraak van 30-01-2018 naar wens is verlopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 06 februari 2018 om 16:37 geantwoord

Koerier heeft maar 1 keer gebeld had nog een keer telefonisch kunnen bellen en koerier is niet 2 x hier geweest want dan had ik het geweten!!!!! Koerier had alsnog kunnen komen had ik 1 dag eerder alles gehad. Koerier van dinsdag 30-1 was perfect zeer tevreden hierover hoop dat dit een les is voor koeriers.

Alle klachten die gemeld zijn door 09414930