Klacht: Zeelen fietsverhuur bedroevend slecht

op 02 juli 2016 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Mijn ervaring met Zeelen fietsen op Terschelling is erg slecht. Ik had mijn eigen elektrische fiets meegenomen voor een korte vakantie. Na 3 dagen gaf mijn computer een communicatie probleem aan, ben toen naar Zeelen fietsen in Formerum gegaan en hij wilde er diezelfde dag wel naar kijken. Er werd me verteld dat ik later op de dag door hem gebeld ging worden. Om 17.15 uur zelf maar gebeld en toen werd me gezegd dat ze ook nog wel iets anders te doen hadden dan naar mijn fiets kijken. Om 17.45 uur heb ik me maar gemeld bij Zeelen (winkel gaat dicht om 18.00 uur) en de melding van hem was dat de motor van mijn fiets kapot was kosten 500,00 euro maar dat was mijn fiets niet meer waard dus ik kon bij hem wel een nieuwe fiets kopen! Dat heb ik gelukkig niet gedaan. De kosten van zijn “onderzoek” bedroegen 25,00 euro naast de huurkosten van de fiets voor de overige drie dagen. Bij thuiskomst in woonplaats ben ik naar mijn eigen fietsmaker gegaan en nu blijkt dat er een stekkertje los zat en daardoor de motor geen verbinding had kosten: 0,00 euro. Heb daarna met Zeelen gebeld om e.e.a. uit te leggen. Maar enige coulance of excuus hoef je niet te verwachten. Hij vindt nog steeds dat hij goed onderzoek heeft verricht. Wat een waardeloze ervaring met deze fietsenverhuurder. Ik ben 70 euro lichter en een illusie armer. Van deze man hoef je geen service te verwachten maar hij wil wel je euro’s

Ik ben tevreden met de terugbetaling van de onderzoekskosten van 25,00 omdat er zeer slecht onderzoek is gedaan. Tevens vindt ik een gedeeltelijke terugbetaling van de kosten inzake de huurfiets ,die nu ineens noodzakelijk werd ,wel op zijn plaats.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TinekeP