Klacht: Ze willen niet horen

op 13 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben bij onze start en verhuizing diverse klachten:
1: geen nummerbehoud, dit terwijl wij dit wel hebben gevraagd, is na een jaar nog niet opgelost.
2: Verhuis service door Lijbrandt niet doorgevoerd door het zogenaamd niet ontvangen van de juiste info, terwijl dit is opgestuurd en vervolgens per e-mail is verzonden.Na heel veel moeite en en wachten nu eindelijk met twee maanden vertraging weer TV en telefoon op nieuwe adres.
3. Plus pakket =2x teveel afgeschreven op de laatste factuur Juni.
4. Auto Incasso stopgezet via machtiging, ben het zat! je raad het ze blijven gewoon afschrijven via auto-incasso.
5. Sinds dat wij verhuisd zijn en eindelijk weer TV hebben en TEL kunnen staat alles nog als ik inlog op het oude adres en dit is niet te veranderen online, weer bellen…..
6.Na vier maanden dat wij verhuist zijn is het Lijbrandt nog steeds niet gelukt om de post simpelweg op ons juiste adres te krijgen, nog steeds gaan de rekeningen naar ons oude adres! (dankzij nieuwe bewoner van mn oude huis) ontvang ik de facturen, nog steeds niet op juiste adres, hoe kan dit????, weer bellen…..
7.vanaf 26 Juli onbereikbaar zowel inkomend als uitgaand telefoon. Volgens Lijbrandt een storing die nu a een aantal dagen aan de gang is.
30-7-2012 Voor de rest is het drama en zijn alle zaken nog steeds niet opgelost, en overweeg juridische stappen te gaan ondernemen ben het zat en heb de rekening laten blokkeren zodat er geen incasso meer kan plaatsvinden. Heb immers geen telefoon, en er worden incorrecte dubbele bedragen afgeboekt waar geen reactie op komt na melding!

Betere communicatie met klanten, correcte facturen, correcte administratie bij verhuizen. we moeten overal achteraan. I

Bericht van Lijbrandt

5 jaren geleden - Beste meneer Van Hengel, Wij hebben contact met u opgenomen per e-mail voor aanvullende informatie. Wij proberen de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er meer bekend is, hoort u van ons. Met vriendelijke groet, Fleur Lijbrandt Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 21 augustus 2012 om 14:05 geantwoord

Beste meneer Van Hengel,

Wij zien dat u vanaf vandaag gebruik kunt maken van onze telefoniedienst, wij hebben u per e-mail het beschikbare telefoonnummer gestuurd.
Tevens hebben wij voor u een correctie aangevraagd voor de dubbel berekende kosten, deze kosten worden op de eerstvolgende factuur verrekend.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en beschouwen uw klacht hiermee als afgehandeld.

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt