Klacht: ze willen niet annuleren

Adriana Bil op 20 december 2021 over Bestair in de categorie Installatiebedrijven, Reparatie- en onderhoud diensten

ik had 19 oktober iemand laten komen om een offerte te maken voor airco’s, ik wilde het met financiering laten doen en dat was geen probleem. wel moest ik dan het formulier ondertekenen met de mededeling dat als ik de financiering (via hun) bij Santander, niet rond kreeg de order zou komen te vervallen. zonder tekenen kon de financiering aanvraag niet in gang worden gezet dus heb ik getekend.
het duurde 3 weken en 2 telefoontjes (van mij) om de aanvraag papieren van Santander te krijgen,
daarna duurde het nog eens 2 weken eer ik te horen kreeg dat ik niet in aanmerking kwam voor de financiering, waarop ik meteen gebeld en gemaild heb met bestair dat de koop niet door kon gaan.
2 weken later kreeg ik telefoon van hun om een afspraak te maken voor de voorbereiding en plaatsing , waarop ik zei dat ik het geannuleerd had, heb nog een keer een mail gestuurd.
nu kreeg ik afgelopen vrijdag weer een mail dat ik niet kon annuleren omdat het maatwerk is en als ik het wel wil annuleren gaan ze mij en factuur sturen van 50% van de order.
heb hierop meteen gereageerd met weer een mail dat ik dat niet ga doen omdat er gezegd was dat de order zou vervallen als de financiering niet door ging.
ik ben dus echt niet van plan om dat te gaan betalen daar ik zo wie zo het geld er niet voor heb en ik wil er nu gewoon vanaf want ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf als ze zo met klanten omgaan.

ik wil annuleren zonder kosten, daar dat mij ook zo verteld is als ik de financiering niet rond kreeg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adriana Bil