Klacht: Ze willen dat ik degene ben dat voortijdig weggaat

op 08 september 2016 over Woonwaard in de categorie Woningcorporaties

Ik heb buren dat na mn erge toestand in gezondheid liet opnemen bij willibrord.Die de hele tijd bazig en vooroordelig me behandelen tot de dood bedreigen en nu komt het vandalisme verdient twee keer dingen kapot en niemand de blaam .de fiets had geen ventiel meer en een bewerkbaar klassiek pop uit de kattenluik ontvreemd en kapot gemaakt in stukjes op de gang niet dat iemand me serieus neemt dat het de meneer op 69a al iets zei zoals “”ik had het bijna gedaan maar niet gedaan”zichzelf probeert te vergeven.67a al jaren op de vloer stampt 73 tot de knok dreigt op de eerste dag.ik heb de net te melden op de confrontaties.

Als GGZ Woonwaard en de Politie nou eens een keer de juiste persoon persoon oppakken dan iemand die nog naar huiswerk luisterd niet te blaam zit van confrontaties..zoals uitzet 67a voor stampend op een drijvend vloer.73 uitzetten voor verkeerde plaatsing vanwege agressieve kanten met kwaad klaar op medeaandacht.. 69 a uitzetten voor nagedaan rechtzaakoorzaken ander ook te blaam is zn straf op de opgenoemde zaken van mn voorgevallen rechtzaak....nu hij dezelfde straffen mag ondergaan. zelf geen confrontaties bij mekaar.er is toch geen duidelijk beschreven dader aangifte bij de politie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonwaard

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonwaard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De dupe in eigen huis