Klacht: ze moeten beter leren luisteren

op 11 april 2013 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik heb een schuld openstaan bij lindorff. Nu ben ik bezig met een traject van de gemeente voor schuldsanering. We bellen lindorff op om ons een overzicht van de totaalschuld toe te sturen ivm schuldhulpverlening. Vervolgens krijgen we een brief thuis dat het openstaande bedrag voor 25 maart betaald moet worden. Nu krijgen we vandaag een brief met daarin de mededeling dat we binnen 7 dagen moet betaald worden anders wordt het overgedragen aan gerechtdeurwaarders. We hebben duidelijk gezegd dat we met een wsnp traject bezig zijn.

Als ze het niet overdragen aan een deurwaarder maar wachten tot wsnptraject rond is. Start dat traject niet voor de lol op. Ik heb schulden maar kan ze niet betalen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 15 april 2013 om 21:37 geantwoord

Klacht is door Lindorff afgehandeld. Klager heeft op 15 april 2013 een e-mailbericht ontvangen met uitleg. Lindorff geeft klager drie maanden de tijd om schuldsaneringstraject te starten en Lindorff van de ontwikkelingen op de hoogte te houden.

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lindorff beoordeeld.

Heeft op 29 april 2017 om 14:24 geantwoord

Wsnp traject opstarten duurt veel langer dan de drie maanden die mij gegeven zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Michelle Beukema