Klacht: Ze beloven dingen maar komen ze niet na

op 14 juni 2018 over ASR in de categorie Verzekering

Enige tijd heb ik gevraagd of mijn pensioen kon worden uitgekeerd, nou alles geregeld en werd er gezegd door de telefoon als je er haast bij hebt maken wij het snel over binnen een week. Nou dacht mooi want heb het echt nodig. Nu heb ik elke keer app contact met jullie klantenservice ze vertelde mij opeens dat het binnen 2 weken gedaan werd overgemaakt en nu vertellen ze mij dat er opeens iets aan de hand is en dat het wat langer kan duren. Maar elke keer ben ik voor de gek gehouden want elke keer zeggen ze het geld is onderweg en staat er binnen nu en een paar dagen op nou niet dus 2 weken is om en heb mijn geld nog niet ik ben echt boos en ook dat jullie mensen laten denken dat het wordt overgemaakt maar acheraf is heg toch niet zo. Ik ben echt woest jullie hebben mij blij gemaakt met een doodvogeltje en ik ben wel alleenstaand mama en heb dat geld gewoon nodig

Als het morgen vrijdag 15 juni is opgelost en dat ik mijn geld op de bank heb staan

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 20 juni 2018 om 10:52 geantwoord

We hebben telefonisch contact gehad met u. Het is vervelend dat u de afkoopwaarde niet binnen de afgesproken termijn ontving waarvoor onze excuses. Wij hebben de betaling alsnog met spoed uitgevoerd. U hebt aangegeven dat u het geld, evenals een attentie voor het ongemak, inmiddels hebt ontvangen. In overleg met u hebben wij de klacht gesloten. Met vriendelijke groet, a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door Indra1414