Klacht: Zadelgelhoes

op 28 augustus 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen week heeft mijn dochter voor op haar nieuwe fiets een zadelgelcover gekocht bij de Action Leeuwarden.
Bij thuiskomst, na wel 6 km gefietst te hebben hiermee, was hij stuk, zat er een deel van de gel in haar broek, en ligt hij op meerdere plaatsen uitelkaar.

Geen probleem, bon mee en terug, om geld terug te vragen, en er een heel zadel te kopen (bij diezelfde action) maar nee dus.
Daar had ze vast van alles mee uitgespookt, die dingen waren goed maar je moet er wel normaal mee omgaan, dus gevraagd, of het dan niet de bedoeling is dat die hoes om het zadel gedaan wordt, en je ermee gaat fietsen.

Lang verhaal kort, het werd op een niet nette manier afgehandeld, en dan zeg ik het nog netjes.

Sowieso wil ik alsnog het geld terug van die kapotte hoes.
Inmiddels broek 3 keer gewassen maar gel zit er nog steeds in, en aangezien die net nieuw was, zou ik die vergoedt willen zien.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zadelpijn