Klacht: Yarfik tablet

op 22 januari 2014 over Nationaal bespaaradvies in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Over gestapt naar e_on tablet ontvangen maar ging al gauw kapot wou niet meer
Opladen contact opgenomen met e-on werd naar jullie doorverwezen om tablet naar jullie op te sturen heb ik gedaan maar daarna niets meer over gehoord vind ik slechte service denk je dat je een tablet hebt ben je hem kwijt! Hoe zit dit nu?

Gewenste Oplossing:

Graag nieuwe tablet die wel werkt!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationaal bespaaradvies over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nationaal bespaaradvies in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationaal bespaaradvies een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationaal bespaaradvies

Heeft op 28 januari 2014 om 09:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mailcontact op 28-1
Geachte heer/mevrouw Krijthe,

Wij hebben uw bericht ontvangen. Het is erg vervelend dat uw tablet niet werkt.
U heeft een garantie op uw tablet. U kunt uw garantie claimen op www.jarvik.com.
U kunt via de website contact opnemen, zij zullen u verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Nationaal Bespaar Advies

Alle klachten die gemeld zijn door Krijthe.e