Klacht: Xenon set retour

op 07 september 2016 over NavAudio in de categorie Auto Onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart een xenonset besteld. Kreeg een mailtje dat het niet voorradig was maar voor 10 euro extra kreeg ik een canbus set 12.000k.
Eenmaal de set aangesloten flikkeren de lampen en is het zeker geen 12.000k. Waar ik nog extra contact over heb gehad omdat dit nergens op stond bevestigd maar hun beweerde dat het 12.000k was.
De set met bevestiging van hun terug gestuurd en sindsdien word ik al een halfjaar aan het lijntje gehouden. Als ze de mail al is beantwoorden.. telefoon leggen ze dr gewoon naast.

Gewenste Oplossing:

Geld geretourneert
Dus ook de 10 euro extra en de verzendkosten met verzekering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NavAudio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel ponse