Klacht: ! x op gekeken nu deurwaardes achter me aan.

op 08 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Beste lezer,

Ergens begin dit jaar was ik op zoek naar een garage box en kwam ook op huurwoningen.nl uit eerste week was gratis dus ik vul alles in.
Er stond niets op deze pagina wat ik interessant vond dus melde me gelijk weer af.
Nooit meer gebruik gemaakt van die site, en nu krijg ik de ene na de andere herinnering, met nu deurwaardes erbij.

Ik wil niet betalen voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt want die ene dag dat ik heb gekeken was vrij volgens hun bewering op de internet pagina (probeer nu 1 week gratis)

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Heeft op 08 juni 2016 om 11:49 geantwoord

Ik heb gelijk uitgeschreven misschien een internet storing of wat dan maar ook, maar laat maar eens zien hoe vaak ik nog heb ingelogd na aanmelden, nul x ik heb me nogmaals uitgeschreven toen ik de rekening kreeg, ik ga echt niet betalen heb geen werk geen huis dus zeg het maar. Uitkering krijg ik ook niet dus kom maar op het adres wat jullie hebben is ook niet mijn adres stop gewoon met jullie praktijken

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Het niet actief gebruikmaken vrijwaart u niet van uw betalingsverplichting. De betalingsverplichting blijft van kracht tot uw uitschrijf datum. De in en uitschrijving blijft te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid. Wanneer u van mening bent dat uw account eerder is uitgeschreven dan heeft u hier te allen tijde een uitschrijf bevestiging van gehad. Wij zien deze dan graag tegemoet. Tot die tijd hanteren wij de uitschrijf datum die bij ons in het systeem bekend is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 12:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U heeft een account aangemaakt op 27-01-2016 en uw account is uitgeschreven op 10-02-2016. Dit is buiten de eerste 7 dagen gratis. De betalingsverplichting is dus van kracht. U heeft een incasso onterecht teruggeboekt.

Wij hebben uw betaling inmiddels in goede orde ontvangen.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Quintijn