Klacht: Wurgcontract

op 20 september 2016 over van Gansewinkel in de categorie Schoonmaakbedrijven

Teken geen contract bij deze aanbieder! Je komt er zeer moeilijk weer vanaf.
Op 1 juli 2013 een contract aangegaan voor 1 container. Dit ging per email; document printen, ondertekenen en terugsturen via de email.
In maart 2016 contact opgenomen met Van Gansewinkel om aan te geven dat wij reeds enige tijd niet meer het huurpand betrekken waar een container staat. Zij gaven aan een opzegbrief te willen ontvangen met bewijs dat wij niet meer het pand huurden?! Alsof dat nodig zou zijn om per eerstvolgende mogelijkheid de overeenkomst te beeindigen..
Na via de oud-verhuurder het bewijs te hebben kunnen leveren dat we daar niet meer zitten komt Van Gansewinkel met een afkoopsom: €674
Want: “de overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van 12 maanden met een verlengtermijn van 12 maanden en een opzegtermijn van 3 maanden.”
Was onze opzegging in maart gewoon behandeld dan was er niets aan de hand geweest.
Conclusie: belachelijk onvriendelijk voor 1 container. Teken niet! Sita is bijvoorbeeld een stuk klantvriendelijker

Realistische einddatum contract zonder grote afkoopsom. Je betaald sowieso voor het plaatsen en ophalen van de container, dus waarom niet de normale opzegtermijn van 1 maand zonder stilzwijgende verlenging?! Nu dien ik meer dan €600 te betalen voor een dienstverlening die ik niet ontvang; container word al meer dan een jaar niet gebruikt en wordt nu opgehaald, terwijl ik maar blijf betalen. Absurd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Gansewinkel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Gansewinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T2012