Klacht: Wrong documents sent – 30 minutes waiting – no answer on the phone …

op 04 juni 2021 over Gemeente Den Haag in de categorie Gemeente

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I have requested birth certificates for my daughters by phone on 12 May
After waiting for 15 minutes to have someone answer the phone I’ve been told that I can request the birth certificates only ONLINE. I explained that it was urgent and still, the employee told me – that is possible only online.

After four weeks I received the birth certificates only in DUTCH. I have missed the deadline (at my work) and still did not receive the birth certificates on international form, as requested (I have a copy of my request clearly stating: meertalig uitreksel).
Now waiting for more than 30 minutes to get someone on the phone.
SCANDALOUS!

Gewenste Oplossing:

Documents I requested need to be processed and sent urgently.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Den Haag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Den Haag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanduljan123456789100000000