Klacht: worldpay cp/bibit meetic com meetic ilius net

op 19 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 20 juli 2012 om 10:31 geantwoord

Beste hveen@online.nl,

ik begrijp uit uw bericht dat er om de twee dagen geld van uw rekening wordt geïncasseerd wat u graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb met de door u opgegeven gegevens het profiel " hveen_a_270" terug kunnen vinden op de Lexa website, en kan u melden dat dit profiel gebruik maakt van een automatische verlenging waarmee u bij betaling van uw Full Membership akkoord mee bent gegaan. Met deze automatische verlenging wordt er maandelijks een bedrag van 24,85 Euro van uw rekening geïncasseerd, mits u dit zelf tijdig annuleert via "Mijn account", "Mijn instellingen" en "Mijn membership beheren". Tevens heb ik via dit profiel nog een ander betaald profiel van u terug kunnen vinden met de gebruikersnaam "knuzzer_a_183". Ook hier maakt u nog gebruik van een automatische verlenging, waardoor er maandelijks een bedrag van 24,95 Euro van uw rekening wordt geïncasseerd. Vandaar dat u steeds twee afschrijvingen per maand op uw bankafschriften terug ziet.

Aangezien u met beide automatische verlengingen akkoord bent gegaan en deze niet zelf tijdig heeft geannuleerd, kan ik niet ingaan op uw verzoek tot restitutie. Echter heb ik wel voor beide profielen de automatische verlengingen geannuleerd, zodat er geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden in de toekomst en de Full Memberships zullen eindigen. De profielen blijven na de einddatum van het Full Membership online staan en u zult weer gratis member zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor verdere vragen en of opmerkingen kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

Alle klachten die gemeld zijn door hveen@online.nl