Klacht: Wordt niet aangehoord, krijg niet mijn rechtmatoge

op 24 juli 2017 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie

Februari 2016 werd ik 18 jaar. Ik zat toen in HAVO5 en kreeg tijdens mijn verhuizing een tegemoetkoming voor de maanden april-juni-juli.
Door een interne fout bij de Gemeente Almere, die volgens de Gemeente recht gezet zou zijn heb ik recht op een UITWONENDE tegemoetkoming, terwijl ik van D.U.O. de standaard kreeg.
Nadat de Gemeente alles in juni 2016 heeft recht gezet, is mij door D.U.O. telefonisch beloofd dit met terugwerkende kracht uit te keren.
Een jaar later heb ik nog GEEN CENT gehad!
Als ik hier dan over bel, wordt mij verteld dat ik geregeld zou worden binnen 2 dagen en ik hier over de mail bericht van zou krijgen.
Een week later: nog geen sms gezien! Laat staan een email!
Dus, ik bellen… wordt ik 20MINUTEN in de wacht gezet, waarna ik iemand krijg te spreken die dit \”op gaat lossen\”. Hij zet mij in de wacht op dit op te lossen, KRIJG IK DE KLANTENSERVICE AAN DE LIJN!!!
Na 4 keer heen en weer gestuurd te worden ben ik 1 uur aan de lijn geweest en ja, telefoneren is niet gratis!

Als dit niet optijd wordt opgelost zal ik JURIDISCHE stappen ondernemen waarbij rente over het resterende bedrag gerekend gaat worden

Ik zie graag dat er contact met mij wordt gezocht en het DIRECT wordt opgelost en zwart op wit krijg welk bedrag ik nog krijg, en wanneer ik dit bedrag krijg!
Ook zie ik graag een vergoeding voor de lange wachttijd omdat ik meteen de helft van mijn belminuten voor deze maand kwijt ben!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door R. Lith