Klacht: wordt lastig gevallen

op 29 januari 2014 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

ik wordt regelmatig gebeld op vreemde tijden dat ik moet betallen terwijl er door mijn beschermbewind duidelijk te erkennen is geven dat hun mijn zaken regelen hebben ze er lak aan en blijven bij mij dreigen.
zodat ik nu hast geen telefoon meer durf op te nemen.
of de bewind voeder zelfs heeft aangeraden om van nummer te veranderen zie mail hier onder van beschermbewind

Dennis Stichtingbewindvoering.nl
12:48 (2 uur geleden)

aan mij
Ik heb Intrum al een paar keer geschreven en de beschikking gestuurd.
Maar ze zijn daar vrij kort door de bocht: Als er geen regeling wordt getroffen, schrappen ze het bewind uit het dossier.
En dan komen ze dus weer bij jullie, inderdaad met de bedoeling je onder druk te zetten.
Dat lijkt te lukken.

Heb je een prepaid telefoon? Volgens mij wel he. Misschien is een nieuw nummer wel een goed idee.
Dan weet je zeker dat je er van af bent.

Vriendelijke groet,

Dennis Scholtens
StichtingBewindvoering.nl

dat ze mij niet meer bellen en mailen maar het afhandelen met de bewindvoerder

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 10 februari 2014 om 09:18 geantwoord

Op 10 februari 2014 per e-mail afgehandeld.

Heeft op 12 februari 2014 om 16:29 geantwoord

na mijn mening is er niets ogelost

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum Justitia beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door belia44