Klacht: Worden zoveel fouten gemaakt!

op 27 juli 2016 over Stadsbank Oost Nederland in de categorie Banken

Mijn eigen bewindvoerdster is op vakantie, kreeg ik een vervanger die er dus niks van kan! Ik zit midden in een verhuizing, met een baby van 8 maanden hij moest door omstandigheden een nieuw bedje en alles krijgen, en er moest een nieuwe vloer in het huis, ze wou eerst helemaal geen geld overmaken. Boven de €1500 moest overlegd worden met de rechtbank, prima. Dus ik vroeg minder geld, wilt ze nog steeds niet overmaken. Toen ik haar aan de telefoon vroeg: \”heeft u zelf kinderen? Laat u die ook zonder bedje op beton slapen?\” hing ze de telefoon op.. Onprofecioneel dus! Uiteindelijk wou ze alles zelf bestellen, prima.. Liet ik haar doen (terwijl ik normaal gesproken ikzelf dit allemaal doe) maar zij wou het perse zelf doen, lukte haar uiteindelijk niet, zou ze mij geld overmaken dat ik het alsnog zelf moest bestellen, ja natuurlijk weer paar dagen en een weekend verder kreeg ik pas dat geld binnen. Vervolgens bleek dus dat zij het WEL besteld had, en dat ze het ook nog eens aan een verkeerd adres (van mijn ouders!?) liet afleveren terwijl ik 100x gezegd heb welk adres. Ik moest haar 100x alles uitleggen en ze begreep het nooit.. Eindstand ikea kwam dus met die spullen bij mijn ouders, mn moeder heeft de spullen terug gestuurd, en de stadsbank gebeld wat ze daarmee moet en dat ik aangegeven had welk adres het WEL naartoe moest. Volgensmij werken daar alleen maar ezels ofzo, want toen mijn moeder had gebeld word er heel krom gezegd: \”ja dat is de fout van uw dochter, mevrouw B. Doet alles goed en maakt geen fouten.\” ja ahum, ik ken genoeg mensen die bij de stadsbank zitten en niet tevreden zijn omdat hun zo gigantisch veel fouten maken, niet luisteren en geen rekening houden zelfs niet met een baby! Mevrouw B. Zegt ook elke keer wat anders, ze heeft geen idee waar ze het over heeft, en komt elke keer aan met andere verhaaltjes en ondanks bewijzen (mail) word het ontkent en blijft het de fout van client.. Ik heb zoveel problemen gehad met de stadsbank door die mevrouw B. Dat ik niemand aanraad om daar naar toe te gaan voor bewindvoering!

Als de stadsbank eens een keer goed luisterd naar clienten, duidelijker zijn, rekening houd met iemand zijn/haar situatie, baby\\\'s een goed leven gunnen of rekening houden met baby\\\'s, geen ezels zonder hersens daar laten werken maar mensen met een goed verstand en hersens en ze mogen wel wat meer respect tonen want mevrouw B. Haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan met haar onzinverhaaltjes..

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stadsbank Oost Nederland

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stadsbank Oost Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maysaaaa