Klacht: WORD NIET GEHOLPEN!!!

op 02 maart 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb 3 keer een afspraak gemaakt voor het ophalen van mijn toestel. 2 keer daarvan werd de afspraak online zonder enig overleg geannuleerd. Niemand is bij mij aan de deur geweest, ik ben de gehele dag thuis geweest. Ook heb ik nooit een bevestiging ontvangen of bericht welke tijd de koerier zoals jullie dat noemen, zou komen. Ik baal hier enorm van en betaal jullie wel elke maand. Nu ik al deze klachten zie, houd ik mijn hard vast of ik überhaupt nog ooit geholpen zal worden. Ik vind het hooguit schandelijk hoe jullie met klanten omgaan en dan ook nog eisen stellen in jullie mails. Zorg eerst dat jullie organisatie op orde komt en begin dan met een schone lei.

Ik eis volledige behandeling + vergoeding waar ik recht op heb en maandelijks voor betaal. Wanneer ik merk dat mijn vertrouwen word geschaad, zal ik verdere stappen ondernemen. Ook eis ik een bevestigingsemail te ontvangen over de exacte tijd van aankomst van de koerier. Het is abnormaal om van 8 uur tot 22.00 uur thuis te moeten wachten zonder enig bericht!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Struijk. Bedankt voor uw bericht. Om u beter van dienst te kunnen zijn wil ik u verzoeken om uw ordernummer of postcode / huisnummercombinatie door te sturen. Dan kan ik uw gegevens erbij nemen om te zien waar het precies mis gaat en hoe we dit het snelst kunnen oplossen. WeCare DynaLogic

Bericht van Dynalogic

1 maand geleden - Geachte mevrouw Struijk, Graag zouden we willen weten of we u nog van dienst kunnen zijn, zou u ons dan uw gegevens kunnen doorsturen? Met vriendelijke groet, WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door EAP