Klacht: Word geld afgeschreven van mijn rekening zonder contract of iets dergelijks te hebben afgesloten !

kevin hendriks op 29 oktober 2014 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Er wordt al sinds 2012 Geld 24,95 maandelijks en soms 2x dit bedrag in de maand afgeschreven van mijn rekening. Ik heb nooit een overeenstemming afgesloten of een contract ondertekend of iets afgesloten bij Meetic. Zelf heb ik het idee dat Lexa achter deze organisatie zit. Ik ben namelijk wel eens lid bij lexa geweest en dat werd ook onder de zelfde naam afgeschreven namelijk: Worldpay customer payments. Ik heb ook nooit mijn rekening nummer en persoonlijke gegeven aan meetic gegeven en wel aan lexa. ik ben daar 3 maanden lid geweest en heb toen mijn abonnement stop gezet. Ook zie ik dat toen ik nog lid was van Lexa er meerdere keren in een maand 24,95 euro werd afgeschreven.

Ik ben te vreden als ik al de afgeschreven bedragen terug ontvang van Meetic ! zelf denk ik dat Lexa hier achter zit ! Daarnaast wil ik dat Meetic of Lexa wordt aangeklaagd officeel wegens fraude.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meetic.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meetic.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door