Klacht: Woonwaard Alkmaar weigert mijn ex uit te schrijven na inleveren van Brp&uitschrijf formulier/rechter besluit!!

op 03 augustus 2017 over Woonwaard in de categorie Woningcorporaties

Woonwaard Alkmaar weigerd na tonen van brp formulier(waarin staat dat hij niet meer op het woon adres staat ingeschreven)mijn ex uit te schrijven.

Er werd gezegt we wachten tot jullie( mijn ex en ik) van de rechter een uitspraak op papier hebben wie de woning mag houden. Uitspraak mijn ex vertrekt en mag de woning niet meer betreden. Opgelost denk je maar nee. Na het sturen van de bewijs stukken van de rechter(wat belachelijk is) staat nergens in hun voorwaardes of wat ook, weigerd Maxime van dijk van woonwaard Alkmaar haar werk te doen ipv rechtertje spellen en het nog moeilijker maken voor mensen die al in een rot situatie zitten. Totaal geen begrip of wat. Dan maar via mijn advocaat.

Door Woonwaard moet echt een bezem door vind ik en zover ik lees nog meer mensen.

Woonwaard zen werk doet en mijn ex zonder extra stress uitschrijven. Brp is voldoende als bewijs staat op hun uitschrijf document!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonwaard

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonwaard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waardeloos2017