Klacht: Woonstad Rotterdam

op 19 juli 2012 over Woonstad Rotterdam in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zal mijn verhaal zo kort mogelijk houden.
Ik ben vanaf oktober 2011 bezig met een sloophuurwoning. Wij zouden een huursloop-contract (mijn schoonmoeder heeft in de woning gewoond)krijgen en wisten niet hoeveel wij per maand moesten betalen. Wij zijn in april naar een afspraak gegaan om de contract te tekenen en kregen wij een naamwijzigingscontract aangeboden. Dit hebben wij dus geweigerd.
Na een aantal weken kregen wij een telefoontje dat wij inderdaad recht hebben op een sloophuur-contract.
Weken later heeft het bedrijf Alvast contact met ons opgenomen en heeft netjes een contract met ons getekend. Vanaf toen zijn wij gaan betalen. 225eu naar Woonstad Rotterdam en 75 eu naar Alvast.
Wij kregen vanaf oktober 2012 nooit een acceptgiro. Geen incasso helemaal niets!
Nu hebben wij vandaag een brief ontvangen van de deurwaarder Groenewegen en partners. Hierop staat een bedrag van 4.902,79 eu totaal. Dit bedrag klopt dus niet! Wij hebben bij hun een betalingsachterstand vanaf november 2011 dit is dus een bedrag van 1575 eu bij hun openstaan. Wij hebben namelijk zelf de betaling van vorige maand voldaan omdat wij hiervoor alweer geen acceptgiro hebben ontvangen.
Wij hebben op 13 Juni 2012 weer een afspraak gehad op kantoor en hebben de afspraak gemaakt dat wij vanaf juni 2012 zouden betalen en de betalingsachterstand in de maand juli/aug 2012 direct aan hun zouden voldoen. Wij zullen de woning zsm verlaten omdat wij een woning hebben gekocht. Van deze afspraak hebben wij ook geen bevestigingsbrief ontvangen.
Ik heb al twee keer een klacht bij hun ingediend met alle namen van iedereen die ik toen heb gesproken maar heb toen alweer geen reactie op ontvangen.
Wij worden constant van de kastje naar de muur gestuurd.
Ik ben ontzettend ontevreden over Woonstad Rotterdam en ben blij dat ik nooit meer bij hun hoef te huren!

Gewenste Oplossing:

Dat de kosten en de deurwaarder word ingetrokken. Op z\'n minst zijn ze ons wel een excusses verschuldigd. Maar dat is het laatste waar we nu aan denken.
Ook zouden we graag de bevestigingsbrief van de afspraak op 13 juni 2012 willen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door jainelly