Klacht: Woning toegewezen gekregen en onterecht afgewezen

op 20 juli 2017 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Ik heb een woning bezichteging gehad en ik mocht de woning huren als alle papieren klopte. Dat was dus het geval. Maar had aangegeven dat ik een huurschuld uit het verleden had die ik altyd netjes afbetaal. aangezien ik op tijd betaal en nu ook een woning van havensteder huur was dit geen probleem. Alles is in orde maar wees de woning af ivm de huurschuld. Toen ze mij gebelt had en ik haar na een half uur terug belde. Vertelde ze mij dit verhaal dat er een huurschuld was en die moest betaald worden. Dus de woning ging niet door. Ik heb haar gezegd dat ik haar nu meteen alles kan betalen en dat ik nu naar haar toe kan komen. Nee zei ze ik heb em aan ander gegeven.
Ze heeft me niet eens de kans gegeven om het binnen 10 minuten op haar kantoor te komen betalen. Ze moest dit snel afhandelen omdat ze op vakantie ging. Dus de woning moest snel verhuurd worden.Daarnaast was zij op het moment dat ik de woning toe gewezen kreeg op de hoogte van deze schuld en was het geen probleem zolang ik maar een regeling had die ik nakwam. Dat doe ik altyd. Ook bij de mail die ik kreeg van haar toen ik woning kon bekijken stond nergens dat je geen huurschuld mag hebben. Wat kan ik hier nu tegen doen. Want ik was bereid om de schuld meteen te betalen en volgens haar zou dit zeker geen belemmering zijn voor de woning.

Als ik een gelijkwaardige woning of deze woning alsnog krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shay123