Klacht: Witte telegraaf app op ipad

op 06 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds het updaten op 4-5-2018 kan ik geen krant meer downloaden hij blijft steken op 5% en geeft daarna aan foutcode 4.
iPad 10.5 pro is meerdere keren opnieuw gestart/opgeschoond/en geherstart niets helpt.

Als de krant weer werkt. Ik lees meerdere kranten dus als jullie dat willen kan ik per direct mijn abbonement opzeggen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 februari 2018 om 12:59 geantwoord

Geachte mijnheer, mevrouw Mulder,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u sinds de laatste update van onze kranten-app uw krant niet meer kunt downloaden.

Begrijpelijk dat dit heel vervelend voor u is. Helaas is het probleem dat u schetst ons bekend. Wij zijn op dit moment druk bezig om het euvel te verhelpen, zodat u zo snel mogelijk weer via de app mee kunt lezen. In de tussentijd adviseren wij u om onze krant via uw browser te lezen.

Wij verwachten het probleem zeer snel verholpen te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Heeft op 23 februari 2018 om 10:05 geantwoord

Er is geen enkele verbetering tot op dit moment 23-02-2017
Ik kan al 14dg geen krant meer downloaden.
Tot overmaat van ramp is nu ook de zwarte app veranderd in blauw en werkt die als een doolhof. Waardeloze update. De denksport puzzels zijn ook verdwenen.
Voor mij is heeft de telegraaf na een levenslang abonnement nu afgedaan.
Ik zeg hierbij mijn abonnement op per eerstvolgende vervaldatum.
Gr. P.M

Alle klachten die gemeld zijn door P1313