Klacht: Witte strepen na hg schimmelreinigingsschuim

op 04 juni 2021 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Ik heb met de nieuwe hg schimmelreiniger onze douche schoongemaakt. Wij hebben antraciet tegels en daar zitten nu witte strepen op de plekken waar het schuim naar beneden is gelopen. Waar het langs is gekomen in de hele muur verkleurd en het gaat niet meer weg. Ik zou graag weten wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen,

Als de strepen weg zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HG

Heeft op 08 juni 2021 om 16:04 geantwoord

Voor niet zuurgevoelige tegels kan kalk verwijderd worden met de HG kalkweg.

U kunt beide producten vinden door middel van de volgende weblinks:

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bericht van HG

1 maand geleden - Hartelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot de strepen die nu zichtbaar zijn op uw badkamer tegels na het gebruik van HG schimmelreiniger. Het feit dat er strepen te zien zijn komt hoogstwaarschijnlijk door kalkaanslag en vuil wat zich op de tegels bevindt. Dit wordt na toepassing van de HG schimmelreiniger zichtbaar en kan de witte strepen veroorzaken. Wij willen u adviseren, wanneer het om kalkhoudende natuursteen gaat de HG natuursteen cement en kalksluierverwijderaar te gebruiken. Voor niet zuurgevoelige tegels kan kalk verwijderd worden met de HG kalkweg. U kunt beide producten vinden door middel van de volgende weblinks: https://hg.eu/nl/producten/hg-kalkweg-schuimspray Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Evatjeb