Klacht: Winkel vol volk dagelijks om 18u, toch wordt iedereen buitengezet met constant reminders!

op 04 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik ga supergraag naar de action, maar het is niet leuk dat iedereen véél te vroeg wordt buitengegooid met constant reminders in de micro.

Veel werkmensen hebben pas na 17u gedaan en tegen dat we 1730 toekomen beginnen de waarschuwingen al dat jullie gaan sluiten. De action’s zijn véél te kort open, 18u is niet meer van vandaag. Het is nog steeds vol volk en iedereen wordt buitengegooid, jullie missen veel inkomsten hierdoor! Sommige mensen proberen nog binnen te geraken maar worden meteen buitengezet…

Waarom zijn jullie niet gewoon open tot 18u30 zoals vroeger, dan hadden de mensen eens de tijd om de artikelen te bekijken zonder meteen een waarschuwing te krijgen bij de eerste voet die we binnenzetten…

Het gaat over de actions in België, ik weet niet of dit in NL ook zo is.

Als ze tot 18u30 openzijn (gans het jaar door liefst!)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KevinWVL