Klacht: Winkel niet open

op 26 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Kreeg een mail op 25 augustus dat mijn pakje binnen was bij altaflex in Onstwedde. Ik op Internet kijken ooh tot 18.00 open kan mooi na een afspraak erbij langs. Papier op de deur wegens vakantie eerder gesloten. Ik dus met goede moed de 26 ste heen in alle vroegte . Papier op deur gesloten wegens vakantie. Ik bellen naar het bedrijf wordt je door verwezen. Ik het ander nummer bellen Altaflex musselkanaal. Ja het bedrijf is gesloten. Maar zou na sluitingstijd pakket ophalen en bij u langskomen. Het is nu 21.15 nog niemand langs geweest. Nog steeds geen pakket kortom het is niet aan te raden om u pakket via deze dienst te versturen. Ben nu al 2 keer omgereden om pakket te halen. En het enigste wat je krijgt zijn loze beloftes.

Als mijn pakket plus een bos bloemen wordt thuisbezorgd en het pakketje wat ik op wou sturen wordt meegenomen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant uit bourtange