Klacht: winkel leopoldsburg.

op 07 juli 2016 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste servicebeurt van nieuwe e bike ; ruim drie weken op moeten wachten , slechte communicatie, ik heb er zelf meerdere malen gebeld voor info, ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje ben gehouden , na ophalen van de fiets lopen de remmen aan ( te strak afgesteld) , een persoon in de werkplaats zeer onvriendelijk, dit de itek winkel van leopoldsburg.

Gewenste Oplossing:

Heb geen wens !

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door friedus