Klacht: Winkel indeling

op 16 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Graag zou ik een klacht in willen dienen over de regelmate veranderingen in uw winkel. Ik erger mij er mateloos aan dat de ene week een artikel hier staat en de andere week moet je dat zoeken in een andere rij. Als je in de winkel komt staat er altijd wel een gangpad vol troep in de weg en het personeel in met name Borculo is daar echt niet zo geland. Volgens mij is het zo als je weet waar het artikel staat je meer tijd hebt om rustig rond te kijken wat je nog meer nodig hebt En ik dan niet gehinderd word door in de weg staand personeel die dan bij een schap staan en niets doen alleen schreeuwen wat je in de hele winkel kan horen. Zo iis het geen gezellig winkelen .

Dat ik mijn artikelen snel kan vinden en ongehinderd kan winkelen en niet regelmatig in de weg word gestaan door winkel personeel die niets doen . Mijn conclusie is dan ook er loopt te veel personeel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Nijland