Klacht: WinByMail Winboodschappen.com

op 23 augustus 2017 over WinByMail in de categorie Websites - Korting, voordeeltjes en aanbiedingen

Ik wordt overspoeld met honderden emails( 730 in 3 dagen) bijna allemaal afkomstig van winbymail en winboodschappen.com. Afmelden heeft geen resultaat sterker krijg meer ongewenste mails. Het bedrijf Social Performance Marketing BV X is verantwoordelijk, dit bedrijf is in suceance van betaling. Directeur X is niet voor commentaar bereikbaar op X. Vaste telefoonnummers en servicenummers zijn niet meer in gebruik. Malicor, Divergent mail BV, Malicor Maketing VOF, Malicor BV X Holding BV zijn gevestigd op dezelfde locatie. Er is ook een deelname van L.J.Klein Holding BV. Kan iemand dit stoppen?

Totale verwijdering uit zijn/hun Directmail bestanden van allen bedrijven en daaraan gelinkte direct mail sites!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WinByMail

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WinByMail nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CjvanHam