Klacht: WinByMail Winboodschappen.com

op 23 augustus 2017 over WinByMail in de categorie Websites - Korting, voordeeltjes en aanbiedingen

Ik wordt overspoeld met honderden emails( 730 in 3 dagen) bijna allemaal afkomstig van winbymail en winboodschappen.com. Afmelden heeft geen resultaat sterker krijg meer ongewenste mails. Het bedrijf Social Performance Marketing BV Zwanebloem 12 Hendrik Ido Amabcht is verantwoordelijk, dit bedrijf is in suceance van betaling. Directeur Marcel Cordewener is niet voor commentaar bereikbaar op 0652841551. Vaste telefoonnummers en servicenummers zijn niet meer in gebruik. Malicor, Divergent mail BV, Malicor Maketing VOF, Malicor BV M.W.J. Cordewener Holding BV zijn gevestigd op dezelfde locatie. Er is ook een deelname van L.J.Klein Holding BV. Kan iemand dit stoppen?

Totale verwijdering uit zijn/hun Directmail bestanden van allen bedrijven en daaraan gelinkte direct mail sites!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WinByMail

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WinByMail nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CjvanHam