Klacht: wil niet nog een maand lid blijven

op 28 maart 2013 over Lexa.nl in de categorie Datingsites, klachtmelden

Mijn betaalhistorieSluiten

Ordernummer Product Betaaldatum Bedrag
BBT_13541213710.27823200 Full Membership voor 1 maand 27/02/2013 12.95€
BBT_13541213680.36255500 Full Membership voor 3 maanden 28/11/2012 38.85€

ik ben lid geworden op de 28ste en snap zoiezo niet waarom mijn 2de rekening dan op de 27 begint,…wil nu opzeggen..als ik kijk naar mijn begin datum,dan ben ik nog 48uur vantevoren…dus wil per direct,,van mijn lidmaarschap af

gewoon opzeggen en mij niet nog een maand laten betalen..

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 28 maart 2013 om 15:21 geantwoord

Beste sandylove72,

ik begrijp uit uw bericht dat u graag de automatische verlenging van uw membership geannuleerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en geconstateerd dat u reeds contact heeft opgenomen met ons Customer Care Team via de "Help" link, en dat mijn collega de automatische verlenging per 25-03-2013 voor u heeft geannuleerd. Dit betekent dat er verder geen inschrijvingen meer zullen plaatsvinden, en uw membership per 28-03-2013 zal eindigen. Uw profiel blijft na deze datum echter gewoon online staan en u zult weer als gratis member geregistreerd staan.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine van het Lexa Team

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sandylove72