Klacht: Wil mijn opzegging niet accepteren, blijft maar geld proberen te trekken.

op 07 januari 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb jaren geleden een abonnement bij F&L publishing gesloten op de CT magazine.
Deze heeft naderhand een paar jaar later de abonementen zorg bij abonnementenland ondergebracht.
Na de laatste editie heb ik deze opgezegd via de website van abonnementenland, maar ze hebben nooit een bevestiging gestuurd.
In plaats daarvan hebben ze toch nog snel geprobeerd een incasso te trekken. Deze heb ik gestorneerd en abonnementenland geblokkeerd.
En nogmaals een bericht aan ze gestuurd dat ik de abonnement had opgezegd. weer geen bevestiging.
Nu één maand later komen ze met een acceptgiro.
Ze willen niet accepteren dat je jezelf uitschrijft. Je bent in een vorm van financiële gijzelingssituatie terecht gekomen.

Gewenste Oplossing:

Dat ze respecteren dat mensen zichzelf uitschrijven en niet doen alsof je een levenslange verplichting aangaat waar je nooit meer vanaf komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Mikkk

10 maanden geleden - Heb een vreemde reactie ontvangen: (het is vandaag 10-01-2017, maar ze spreekt over 16-12-2017. Zou het een juridische truck zijn? Ondanks dat ze zegt dat de abonnement is opgezegd, heb ik toch nog een factuur in de brievenbus ontvangen met een dreigement binnen 8 dagen te betalen! Twee leugens? 1. valse bevestiging van uitschrijving, om dan toch nog geld te eisen 2. valse datum, om je te misleiden?) Geachte heer *******, Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. De opzegging is inderdaad verwerkt maar niet goed doorgevoerd. Wij hebben dit alsnog voor u doorgevoerd. Editie 2017-1/2 is het laatste nummer van het abonnement, welke u heeft ontvangen op 16-12-2017. Wij hebben de financiële administratie verzocht de factuur uit het systeem te verwijderen. Excuses voor het ongemak. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Mw. P. K (Ik heb de naam ingekort, zoals je dat hoort te doen met criminelen) Medewerkster klantenservice

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte heer Thome, Er is per abuis een verkeerde datum genoteerd in de email. Het moet zijn 16 december 2016. Vergissen is menselijk, van criminele praktijken is geen sprake. Het abonnement is beëindigd en factuur 46220463 mag als niet verzonden worden beschouwd. Hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Mikkk