Klacht: Wil ik een mandje

op 30 november 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag samen met mijn moeder een zoon de nieuwe Action in Enschede bezocht. Ik droeg geen mandje bij mij omdat ik niet de intentie had iets te kopen. Na enige tijd raakte ik mijn moeder kwijt en belde haar. Toen ik had opgehangen stopte ik logischerwijs mijn mobiel weer in mijn tas., waarop een medewerkster vroeg wat ik in mijn tas stopte. Ik antwoordde: ”Mijn telefoon”, nogmaals ”Wat heeft u in uw tas gestopt”, wederom ”Mijn mobiel”. Waarop ze zei anders kunt u een mandje pakken.

Er liepen genoeg mensen zonder een mandje en ik heb niet vernomen dat zij erop werden geattendeerd een mandje te gebruiken. Waarom ik, van Afrikaanse afkomst wel.

Beledigd ben ik de winkel uitgegaan. Ik ben ook niet van plan er nog eens te komen.

Dat het persoon niet meteen moet denken dat alle mensen met een buitenlands uiterlijke de verkeerde intenties hebben!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjama Reekers