Klacht: Wil graag een deel stopgezet zien van de betaling ( auto incasso )

op 23 augustus 2017 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik ben akkoord gegaan met Full Membership en tot mijn verbazing komt er een Control membership + premium bij, dit was niet mijn intentie. ik heb hier ook nooit akkoord op gegeven. wel per ongeluk betaald. Nu moet het niet zo zijn dat deze ook nog twee keer in rekening gebracht wordt ! Nu wil ik graag per direct alles stopzetten ( dit al na 2 dagen ) maar dat kan blijkbaar niet. ik wil per direct van de website afstappen. Ik heb betaald voor een volledige maand en wil afzien van de rest, Overigens heb ik er maar twee dagen gebruik van gemaakt… dus win win situatie voor lexa, ( volledige maand + extra betaald ).

Ook heb ik dit al aangegeven op de website, maar geen gehoor van of over gekregen.

Ik ben tevreden als Mijn gehele Profiel en alle toebehoren Premium + control per direct stopgezet worden.

Artikel 7. Opzegging Consument:

7.1 Een betaald Lidmaatschap kan worden aangegaan voor een bepaalde periode, met inachtneming van de Thuiswinkelvoorwaarden. Na afloop van deze periode kan het Lidmaatschap stilzwijgend worden verlengd voor onbepaalde tijd. De Datingsite wijst de Consument bij het aangaan van het Lidmaatschap nadrukkelijk op deze mogelijkheid van stilzwijgende verlenging.
7.2 Het betaalde Lidmaatschap is opzegbaar tegen het einde van de eerste periode en na afloop van die periode te allen tijde met een opzegtermijn van minimaal 24 uur ná inschrijving en minimaal 48 uur vóór de vervaldatum.
7.3 Het (betaalde) Lidmaatschap kan opgezegd worden via het contactformulier op de website, e-mail, fax en brief onder vermelding van gebruikersnaam en het e-mailadres dat gekoppeld is aan het profiel. De Consument ontvangt op het bij de Datingsite bekende e-mailadres een bevestiging van zijn opzegging..
7.4 Ongeacht of het (betaalde) Lidmaatschap is opgezegd, deactiveert de Datingsite op verzoek van de Consument te allen tijde het profiel van de Consument zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen twee weken na ontvangst van het verzoek hiertoe van de Consument.
7.5 De Consument heeft 14 dagen dagen na het aangaan van het Lidmaatschap de mogelijkheid om gebruik te maken van het herroepingsrecht zoals bedoeld in artikel 6 van de Thuiswinkelvoorwaarden. Als de Consument hiervan gebruik maakt, maar de Consument heeft in deze periode al daadwerkelijk gebruik gemaakt van de betaalde dienstverlening van de Datingsite, dan is de Datingsite gerechtigd om een redelijk bedrag voor de afgenomen dienstverlening in rekening te brengen.Dit bedrag is niet hoger dan het abonnementsgeld voor een maand, afhankelijk van het gekozen abonnement (van 1, 3 of 6 maanden). De Datingsite vraagt de Consument nadrukkelijk om toestemming om de dienstverlening reeds in te laten gaan voordat de herroepingstermijn is verstreken en wijst de Consument hierbij op de hoogte van het bedrag dat in rekening zal worden gebracht als de consument toch herroept.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DirkKooi