Klacht: Wil af van abonnement Ouders van Nu magazine en Voordeelpas

op 13 mei 2020 over Ouders van Nu in de categorie Magazines

Ik hoop dat dit helpt.

Ik ben vorige week gebeld door een verkoper voor 4 nummers Ouders van Nu en een Voordeelpas. Ik heb aangegeven dat ok te vinden onder de voorwaarde dat er geen automatische verlenging aan zit maar het direct is opgezegd. Dat werd allemaal geregeld en was geen probleem. Nu heb ik 2 bevestigingsmails dat beide automatisch worden verlengd.

Ik heb hierover 2x de klantenservice gebeld. Beiden gaven aan dat het abonnement niet beëindigd kan worden nu omdat het nog niet is ingegaan. Dat vind ik raar, want:

1. ik ben nergens akkoord gegaan met deze voorwaarden en daarmee dus ook niet met deze abonnementen. Ik krijg dus ten onrechte deze abonnementen.
2. Los van punt 1 heb ik ook het recht om van aankoop af te zien binnen 14 dagen en dat doet Ouders van Nu dus ook niet.

Het advies is om over een maand te bellen om te kijken of ik dan kan opzeggen. Wat de voorwaarden dan zijn is onduidelijk. Naast het feit dat ik dus niet nu van dit abonnement dat ik niet wil af kan, is beide keren bij de telefoongesprekken aangegeven dat ze het uit zouden zoeken en beide keren de verbinding verbroken tijdens dit uitzoeken. Ik ben ook niet meer teruggebeld. Ik kan nergens een klacht kwijt en het contactformulier op de website loopt vast bij het invullen van adresgegevens.

Ik wil dus afzien van aankoop van beide abonnementen maar dit lukt niet.

Als beide abonnementen worden teruggedraaid. Of als zoals telefonisch overeengekomen ik de 4 nummers ontvang van Ouders van Nu voor een kleine 20 euro en de Voordeelpas voor 1 jaar voor 7,50 euro en dat Ouders van Nu ervoor zorgt dat beide na deze periode zijn beëindigd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ouders van Nu

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ouders van Nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ymke104