Klacht: Wijziging opstap en afstapplaats Slangen Reizen 70 kilometer verderop!!

Djinnie10 op 15 december 2019 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb in september j.l. een dagtrip naar Londen geboekt met als reisdatum 5 december 2019. Op en afstapplaats Den Haag waar ik woon. Amper een week voor vertrek kreeg ik een mail waarin melding werd gemaakt van nieuwe op en afstapplek ergens in Utrecht zo´n 70 kilometer verderop. De mail vertelde verder dat Utrecht de dichtstbijzijnde op-afstap was, en dat Slangen volgens de voorwaarden altijd opstapplaats mag wijzigen. Als reden werd opgegeven het rijtijdenbesluit. Ik ben al eerder met Slangen naar Londen geweest en heb ze nooit gehoord over rijtijdenbesluit. Ik kon, vertelden zij mij, ook op en afstappen in Antwerpen of Gent!!!. Heb nog gevraagd de reis te wijzigen in een datum waar wel Den Haag mogelijk was. Niet mogelijk. Gevraagd of een achttax met eventuele andere slachtoffers te regelen viel. Niet mogelijk. Uiteindelijk niet gegaan.

Sowieso geld terug en Slangen Reizen graag niet meer met Den Haag, Delft etc. adverteren als er toch een smoes gevonden wordt om de passagiers maar niet op te halen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djinnie10