Klacht: wijziging in levering

op 25 november 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een hele goedemorgen,

Op het laatste moment is mijn bestelling een dag verplaatst, dit nadat er van Dynalogic verschillende bevestigingen zijn gekomen dat het de 25ste (de afgesproken datum) zou komen, krijg ik op de dag zelf een bevestiging dat het een dag later wordt en dat het ergens voor 22.00 zal zijn.

Nadat ik telefonisch contact heb opgenomen met jullie klanten service (Daniel) is gebleken dat de planning niet goed gedaan is aangezien er 2 mensen nodig zijn om de inbouw oven te bezorgen.

Het is heel jammer dat ik de dupe ben omdat jullie niet goed kunnen plannen. Daarnaast lijkt het niet eens mogelijk om de planning zo te regelen dat het in de ochtend komt, aangezien ik morgen niet nog een dag vrij kan nemen om rekening met jullie planning te houden.

Als toppunt van service wijzen bol.com en Dynalogic naar elkaar ipv naar een oplossing te zoeken.

Ik zou het erg op prijs stellen als ik de oven morgen in de ochtend in ontvangst kan nemen.

T&T nummer; 1898906847625

Met vriendelijke groet,
Jolanda Vogelezang

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg op prijs stellen als ik de oven morgen in de ochtend in ontvangst kan nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 28 november 2016 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vogelezang,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij krijgen uw bestelling door via Bol.com. Hier werd doorgegeven dat 1-mans levering voldoende zou zijn, echter was dit niet het geval. Voor uw order moest een 2-mans levering ingepland worden, vandaar dat uw bestelling is geannuleerd.

Ik wil u dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging.

Ik zie dat de koerier op 26 november 2016 om 14.15 uur arriveerde op uw adres en dat deze succesvol is uitgevoerd.

Mochten wij iets voor u kunnen betekenen in de toekomst, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Wecare team Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Jolandavogelezang