Klacht: Wijzigen tickets andere datum Soldaat van Oranje

op 02 juni 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Wij willen 2 tickets wijzigen van 7 juli naar 8 juli. Op moment van het boeken in maart was niet bekend dat mijn dochter haar afscheidsmusical op 7 juli zou hebben. Het is haar laatste jaar op de basisschool en ik wil dit uiteraard niet missen. Wij hebben gevraagd om de kaarten te wijzigen er zijn nl. nog meerdere plaatsen vrij 1e rang op 8 juli. Helaas wel niet naast elkaar maar wij willen heel graag gaan. Eventim geeft maar 1 standaard reactie, betaald is geboekt, kijk maar of je iemand anders vindt die voor jou in de plaats kan gaan. Wij hebben zelfs aangegeven dat wij wijzigingskosten willen betalen, geen probleem als wij maar kunnen wijzigen en kunnen gaan. Ook daarop, hetzelfde standaard antwoord. Helaas wordt er niet in oplossingen meegedacht met de klant in onvoorziene situaties.

De kaarten wijzigen van 7 juli naar 8 juli. Bij een eerdere klacht bij deze website heb ik gezien dat er wel degelijk een oplossing mogelijk is!

Reactie van de melder van de klacht SBrunsting

7 maanden geleden - Vorige week 2 juni heb ik een klacht geplaatst. Ik zie dat deze klacht wel door jullie is verstuurd naar Eventim alleen is de klacht nog steeds niet in behandeling genomen. Toch wel bijzonder dat het zo lang moet duren om alleen al een klacht in behandeling te nemen. Ik voel mij als klant niet serieus genomen door Eventim. Er staan ook nog vrij veel klachten lange tijd in behandeling. Is er een mogelijkheid dat Eventim kan worden aangespoord?

Alle klachten die gemeld zijn door SBrunsting