Klacht: wijkagent bemiddelt niet

op 10 juni 2016 over Politie in de categorie

de wijkagent van Kralingse Veer . Dirk den Ouden
gaat niet in op mijn klacht dat ik door een buurtbewonen bedreigt ben, maar berispt mij over het feit dat ik de telefoon niet opnam toe hij belde.
Ten eerste heb ik geen telefoontje ontvangen.
ten tweede wil ik hulp en geen berisping

als betreffende een gesprek hier over krijgt met leidinggevende

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

Reactie van de melder van de klacht Idvre

1 jaar geleden - aanvulling ook noemt hij het feit, dat ik door een buurtbewoner met een valse Stafford geen bedreiging. De hond wordt echter als wapen gebruikt. Ik voel mij angstig en word door hem niet gehoord. Hij is alleen geiriteerd, dat hij mij niet kan bellen als het hem uitkomt. Ik heb bemiddeling gegevraagd geen berisping!

Reactie van de melder van de klacht Idvre

1 jaar geleden - er zijn inmiddels 5 honden gebeten in de buurt, mijn hond in nu incontinent en invalide, heb daar veel verdriet en ook extra kosten en werk door. Daar gaat den Ouden niet op in , kennelijk niet belangrijk. zelf heb ik oorontsteking vanwege het feit dat ik in april steeds buiten heb gelopen (omgelopen) ik moet van hem een ommetje maken, terwijl persoon in kwestie, dat van hem niet moet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Idvre