Klacht: Wij werden niet serieus genomen!

op 02 juli 2012 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Vandaag zijn we terug van riviera beach. Het was een nacht merrie! Onze raam was om 04.20 ingeslapen terwijl we sliepen. Blijkbaar waren het een groep jongens. We probeerde de nood nummer te bellen om half tien die we kregen omdat de receptie nog niet open was, en niemand die opnam. Die ochtend zijn we meteen naar de receptie gegaan die vervolgens iemand naar ons toe stuurde om het na te laten kijken zodat er iets eraan gedaan kon worden want we konden geen nieuwe huisje krijgen omdat volgens dat meisje bij de receptie geen huisje meer vrij was. Er was iemand geweest heeft het glas opgeruimd en plakte een vuilniszak bij het raam. Hij stuurde daarna weer iemand anders die zou ook ernaar kijken en een oplossing zoeken. Hij zei toen tegen os dat hij wat hout zou regelen om het raam dicht te maken. Hij stuurde weer iemand anders en die deed er verder niets aan. Ze leieten verder niets meer horen. Het was al na 5 en de receptie was in middels gesloten dus daar konden we niet naar toe. Vanochtend zijn we weer geweest maar werden totaal niet serieus genomen. Het is echt tijd dat ze ervaren mensen bij de receptie zetten en geen jongen meiden die helemaal niets weten! Zo waren er nog een heleboel dingen mis in het park. Het is niet eens af. In het boekje staat er zoveel. Het klopt gewoon niet! Ik ben totaal niet blij met deze situatie. Wij werden totaal niet serieus genomen en er werd niets gedaan aan het huisje met een raam zonder glas waar wij in moesten slapen!

Een gratis weekendje weg in een ander park en zo niet een vergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door Rafia A