Klacht: Werkzaamheden aan het waterleidingsysteem op Zutphensestraatweg 69 ,in Dieren

op 16 maart 2017 over Vitens in de categorie Waterschappen

Door de werkzaamheden is er een luchtbel in de toevoerslang gekomen waardoor onze afwasmachine geen water meer kreeg dit is spoor een monteur van Atag verholpen maar nu zitten wij met een rekening van € 112,88 graag wil ik met u daarover contact hebben. Bij voorbaat dank annekederksen& live. Nl

Ik wil graag overleg over de kosten die hierdoor ontstaan zijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht AnnekeDerksen

8 maanden geleden - Beste medewerk(st)er vitens, Hierbij ontvangt u mijn reactie op de klachtafhandeling. U geeft aan dat de klacht niet in behandeling gaat nemen. Handig zou zijn als ik u mij informeert over de reden. Grappig dat ik daarna de vraag krijg wat ik vond van de klachtfhandeling. Ik heb via de Atag bewijs dat het heeft gelegen aan de werkzaamheden aan het waterleidingssysteem. Vitens gewerkt aan het waterleidingssysteem. Ik was het in iedergeval niet. Ik verwacht dat mijn klacht in alle redelijkheid door u wordt afgehandeld. Ik hoor graag van u binnen een week. Mocht u wederom belsuiten om geen gehoor te geven aan mijn klacht, dan graag met reden. Zo kan ik mijn vervolgstappen bepalen. Met vr groeten A. Derksen 06 50521361

Alle klachten die gemeld zijn door AnnekeDerksen