Klacht: werkwijzen/samenwerking op valse geschrift

op 03 mei 2017 over Leger des heils in de categorie Goede Doelen

LS,

In 2010 is er een OTS uitgesproken op ons 1ste kind.

In 2011 is er een OTS uitgesproken over ons 2de kind, omdat er een was op onze 1ste.

Tevens werd de OTS verlengd van onze 1ste.

De OTS sen werden uitgesproken in de maand September.

In 2012 is er een spoed UHP gedaan, wederom in September.

In 2013 zijn ze teruggeplaatst, vanaf september via een terugplaatsing traject geleid door het CPG, waren onze jongens

in december weer bij ons terug.

In 2014 eindigde BJZ de nazorg, tot onze ongenoegen.

In 2016 is er een brief gestuurd naar de Gemeente derondevenen en woningcooperatie Groenwest over overlast.

Deze brief was getekend door 9 buren, uiteindelijk bleek het er maar 1 te zijn.

De bal was al gaan rollen, de participatie medewerker had al een melding gedaan bij samenveilig, en ook een handhaving medewerker

ingeschakeld zonder eerst zelf de situatie te komen bekijken.

Veiligthuis hebben we aan tafel gehad, deze zou ons feedback geven over haar bevindingen en terugkoppeling aan de gemeente.

Deze hebben we niet gehad, in plaats daarvan was haar volgende contact telefonisch en verzocht ze inzage in de medische dossier

van onze kinderen.

Wij begrepen deze verzoek niet en hebben haar geen toestemming verleend.

Dit was voor Samenveilig aanleiding om de Raad inteschakelen. Ook deze hebben we aan tafel gehad.

Inplaats van zich bezig te houden met de kinderen, die beiden keren lekker aan het spelen waren, kwam deze met allerlei vragen

uit het dossier van 2010-2012 van de onterechte UHP. Toen wij stopten met antwoorden te geven op vragen, die niks met de huidige

situatie te maken hadden, vertrokken ze.

In 2017 is er op 13 januari weer een OTS uitgesproken. Wij konden hier niet bijzijn om ons kant van de verhaal te vertellen, want

op 11 januari is mijn gezin uithuisgezet. Een moeder met 2 jonge kinderen die net met school zijn begonnen.

Noodgedwongen zijn ze teruggegaan naar moeders koophuis, die vader huurd. Samenveilig was diezelfde dag nog langsgekomen om te

kijken of we waren geinstalleerd. Samenveilig heeft een ander GI verzocht om dit over te nemen de OTS

want ze hadden weinig vertrouwen in de samenwerking met ons.Deze zijn 5 weken na de uithuiszetting bij ons geweest met hun

schriftelijke aanwijzing. In de 15de week 19 april hebben ze weer een UHP aangevraagt. Dit alles is dus opgang gebracht door een

brief met 9 handtekeningen waar er 8 van zijn verdwenen. Nog meer smaad, laster en valsheid in geschriften, dit is niet normaal.

Smaad,laster en valsheid ingeschriften en nu 2016-2017 word er hierop gebaseerd weer een OTS en aanvraag UHP.

Veiligthuis/samenveilig zijn in maart 2016 door een valse melding aanwezig geweest. Ze hadden de ontruiming tegen kunnen

houden, inplaats daarvan waren ze aan het toeschouwen en samenzweren met gemeente. Maandag 9 januari was er plotseling een

zitting tegen

de participatie medewerker die mijn vriendin Sociale uitkering blokkeerde voor 6 mnd, waardoor de huurachterstand is ontstaan

in ongelijkheid gesteld, 11 januari uithuiszetting want Groenwest vond de aanbetaling van 3500 E niet voldoen van de 5000E huur schuld om de uithuiszetting te annuleren. Bij 4000 E wilden ze dit wel doen zei Syncasso.

Op 10 januari had ik hoofdafdeling participatie dit alles aan de telefoon uitgelegd, hij heeft niks van zich laten horen. Wel werden we

de ochtend van 11 januari gebeld door een afdeling die uithuiszettingen willen voorkomen. Maar 1 uur van te voren konden ze niets

meer doen. Niet normaal/human.

Is getekend,

HK Chotesing

als dit onderzocht word en de verantwoordelijken hiervoor dit recht zetten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leger des heils

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leger des heils nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hemmend