Klacht: Werkwijze iens

op 26 juni 2017 over iens.nl in de categorie Websites - Reviews

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een restaurant en zijn gedupeerd door Iens.
Er was een betalingsachterstand en daar waren wij van op de hoogte.
Dit is veroorzaakt door langdurige werkzaamheden voor de deur.
Die hebben 4 maanden geduurd.

Ierser ander bedrijf stuurt een rekening daarna een herinnering en daarna een aanmaning met de mededeling dat het naar een incasso gaat.
Iens doet helemaal niks en belt dan plotseling op als de schuld inmiddels opgelopen is tot 5000 euro.
Natuurlijk onze fout.
Afgesproken dat ik gebeld zou worden door de financiële administratie.
Nooit gebeld nooit iets gehoord.
Tot onze verbazing waren we afgelopen zaterdag geheel off line.
Zonder waarschuwing of mededeling.
Nu is het overgedragen aan een incasso en zet men onze kalender pas weer aan als we het volledige bedrag betaald hebben.

Ik heb hun uitgelegd dat het zeker niet gaat lukken het volledige bedrag te voldoen.
Dus betekent dit dat wij gewoon nog verder de grond in getrapt worden door Iens.
Dit lijkt me niet de bedoeling.
Ze staan in hun recht dat we moeten betalen maar de manier waarop het gaat kan niet.
Heb gezegd mee te willen werken aan een betalingsregeling maar ben niet teruggebeld of gemailed volgens hun wel.
Ik weet me er geen raad meer mee en zou graag gehoor krijgen.
Maar dring daar niet door.
Mvg Carla van der Starre
Restaurant Neo te Gouda
0654936783

Gewenste Oplossing:

Als er een betalingsregeling getroffen kan worden en we weer on-line komen.
Je kunt iemand toch niet zo duperen.
Het is een miljoenenbedeijf met een monepoly positie waar je niks tegen kan beginnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar iens.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Iens