Klacht: Werken niet netjes!

op 21 januari 2018 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit in mijn verlening heb al 2 keer een overeenkomst opgestuurd dat maar niet aan wil komen in utrecht hierdoor heb ik mijn examens niet mogen afleggen! het gebeurd te vaak dat capabel TE slordig werkt waardoor de leerlingen hieronder lijden. Als antwoord krijg ik t horen dat ze niks voor me kunnen betekenen enige wat ik kon doen was een klacht indienen nou.. hopen dat dat wel helpt .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een oplossing wordt gevonden voor mijn probleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Gogtas, De klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep neemt uw klacht in behandeling. U krijgt via klachten@capabel.nl een ontvangstbevestiging van uw klacht toegestuurd. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 08 februari 2018 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kubragogtas