Klacht: Werk.nl werkt alleen maar bij aan frustraties

op 22 september 2016 over Werk.nl in de categorie Vacaturesite

Hopeloos werkende (of niet-werkende) site! Slechte zoekfuncties. De functies worden zo oneindig uitgesplitst in allerlei specifieke functies. Bijvoorbeeld: als je zoekt op Callcentermedewerker, krijg je niet de vacatures te zien voor Medewerker klantenservice. Ook kun je niet in één zoekopdracht vacatures vinden voor verschillende niveau’s (bijv. Havo en MBO). Daarnaast zijn veel vacatures verlopen.
Bovendien kon je eerst zoeken op wijzigingsdatum “Vandaag” en zag je dus elke dag de nieuwste vacatures. Nu is dat gewijzigd naar op zijn minst de laatste 3 dagen. Op klachten wordt niet gereageerd of alleen met een nietszeggend antwoord als “We nemen het mee”.
Dit is nog maar een deel van de klachten. Heel de site en de klanten”service” daarachter zorgt voor frustraties.

Als op de site fatsoenlijk te zoeken is op functiegroep en er niet allemaal verouderde functies op zouden staan.
Daarnaast zou ik het erg fijn vinden, als vacatures weer gefilterd kunnen worden op wijzigingsdatum "vandaag", maar dat heeft niet de prioriteit.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Werk.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Werk.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nellie Koesveld